.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مردم ولایت مدارگیلان خوش درخشیدند

از طلوع صبح امروز خورشید ،مردم ولایت مدار وشهید پرور گیلان به مناسبت سومین سفر رییس جمهوری به گیلان در طول مسیر استقبال از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت تا ورزشگاه عضدی که محل سخنرانی دکتر احمدی نژاد است حضور یافته و با دلی آکنده از مهر ومحبت منتظر یار ویاور مقام معظم رهبری و مستضعفان هستند .

ازدحام جمعیت مردم به حدی است که هنوز اتومبیل حامل ایشان به میدان شهرداری رشت نرسیده وباید در یک کلام گفت این مردم دیار سردارجنگل،آیت اله بهجت خوش درخشیدند وباید ماند ودید دولت عدالت محور ومهرورز چه مصوباتی برای رفع محرومیت در این خطه سرسبز ولی محروم خواهند داشت.گفتنی است بیش از 100خبرنگاران گیلانی نسبت به انعکاس خبر این سفر در حال اقدام مبادرت می ورزند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

هموطن 3 بهمن 1389
دکتر عزیز چه کردی با دل این مردم شهید پرور ایران که اینگونه به دورت حلقه میزنند هر جا که می روی دل محرومان را خوشحال می کنی حرف و قولی که در تلویزیون به مردم می دهی به آن عمل می کنی خوش به حالت که دلهایی را شاد می کنی و اجر این دلهای شاد را از خداوند میگیری دکتر عزیز برای سلامتی ات و کسانی که صادقانه برای ملت شهیدپرور ایران خدمت می کنند دعا می کنم که همیشه زنده و سلامت باشند و اجر کارهایشان را از صاحب این دنیا بگیرند. برایم مهم این است که کشورم بی نیاز از بیگانگان شود خوشحال می شوم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.